Translate

tisdag 4 maj 2010

Foton!

Somliga barn är nyfikna... Pojken i svarta shorts var mest intresserad av alla och rotade i ytterfacket på min väska dar han hittade en vanlig tofs, som han sen höll hårt i och lekte med hela tiden tills jag åkte. Han fick behålla den :-)
Några barn bli rädda för oss "yovos"... Och börjar gråta okontrollerat och skrika efter mamma.

Barnen här är antingen föräldralösa eller har det väldigt svårt av andra anledningar, men på barngruppen på PDH kan de få leka lite!


Barnen som kommer till centret en gång i månaden. De blev helt överförtjusta över målarböckerna och kritorna jag tog med mig hemifrån...

Gatan som leder till Lomé city, galet mycket trafik! Vanligaste transporten är definitivt "moto" eller "taxi-moto", då man helt enkelt stannar en av många killar som kör runt och hoppar på mopeden.




Jag och Elolo på baren tvärsöver gatan





En del av teamet utanför PDH:s kontor. Mawuli, Brigitte, Bruno, Antoine, Meghan, Macaire.



Mina galna "reskompisar" pa flygplatsen i Paris. Tack for hjälpen, hade nog aldrig kommit fram utan er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar