Translate

torsdag 4 mars 2010

Otroligt. Tråkigt.

Jaha, en hel vecka har tydligen gått sen sist jag skrev. Den här veckan skulle jag vilja nominera till en Oscar i kategorin "årets tråkigaste", av flera anledningar. För det första har min roomie Daniela övergett mig för att jobba på ett kollo för handikappade. Jobbet har bara ringt en endaste gång, en av mina lägenhetsnycklar är ute på vift (antingen målaren, rörmokaren eller snickaren borde väl ha den..?) och som grädde på moset har jag blivit sjuk. Så jag kan ju inte träna heller, och det var verkligen den enda ljuspunkten.

Vad har jag för mig då? Tja, har ju lyckats se nästan tre säsonger av One Tree Hill på mindre än en vecka, måste väl vara något sorts rekord? Sen har jag ju börjat intensivplugga franska inför resan också. Men snart blir det annan dricka i glaset; på lördag kommer dani hem, det blir fest på kvällen, och nu är det bara 5 ½ vecka kvar till Togo. Längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar